W I półroczu br. wśród dwutygodników poradnikowych dla pań liderem sprzedaży pozostała “Przyjaciółka”. Wszystkie pisma w segmencie zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I półroczu br. wyniosła 467 629 egz. i była niższa o 4,57 proc. niż w analogicznym okresie ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jest to jednocześnie najmniejszy spadek w zestawieniu.
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer). Jej średni wynik to 398 217 egz. po spadku sprzedaży o 11,42 proc.
Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu „Pani Domu” (Edipresse Polska) w I półroczu 2012 roku wyniosła 275 405 egz. i była o 16,45 proc. niższa niż rok wcześniej. To z kolei jest największy spadek w zestawieniu.
Zobacz tabelę
Także i w czerwcu br. w porównaniu do czerwca ub.r. wszystkie pisma w segmencie zanotowały spadki sprzedaży. Także i tutaj najwięcej straciła „Pani Domu” (22,26 proc.), a najmniej - „Przyjaciółka” (11,36 proc.), która z wynikiem sprzedażowym na poziomie 422 139 egz. była liderem segmentu.