Prasa2012-09-14
1

I półrocze 2012: tylko „Zwierciadło” zyskało wśród pism luksusowych, „Twój Styl” liderem

W I półroczu br. prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Sukces”. Jedynym wzrostem pochwalić się może „Zwierciadło”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu br. wyniosła 221 467 egz., czyli o 3,99 proc. mniej niż w I półroczu ub.r.

Drugą lokatę zajął shoppinowy magazyn „Avanti” (Agora) z wynikiem na poziomie 166 003 egz., po spadku sprzedaży wynoszącym 4,78 proc.

Na ostatnim miejscu podium znalazł się miesięcznik „Joy” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmalała o 10,53 proc. do 116 664 egz.

Największy spadek sprzedaży w I półroczu br., wynoszący 28,9 proc., zanotował „Sukces” (Presspublica), który w rankingu zajął ostatnią pozycję. Jego wynik to zaledwie 11 326 egz.

Jedynym wzrostem wśród miesięczników luksusowych pochwalić się może „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), które w zestawieniu znalazło się na siódmym miejscu. Jego sprzedaż ogółem wzrosła o 8,02 proc. i wyniosła 89 148 egz.

Zobacz tabelę


W czerwcu br. w porównaniu do czerwca ub.r. także liderem był „Twój Styl”, wiceliderem - „Avanti”,
a trzecie miejsce zajął „Joy”. Także i tutaj największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący aż 44,90 proc. zanotował magazyn „Sukces”. Z kolei jedyny wzrost sprzedaży (wynoszący 12,81 proc.) osiągnął miesięcznik „Pani” (Wydawnictwo Bauer). 

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:miesięcznik luksusowy, zkdp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas