Prasa2023-03-06
20

„Zwierciadło” liderem sprzedaży miesięczników luksusowych

Okładka „Zwierciadła”, wydanie 12/2022; fot. Wydawnictwo ZwierciadłoOkładka „Zwierciadła”, wydanie 12/2022; fot. Wydawnictwo Zwierciadło

W czwartym kwartale 2022 roku na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazło się „Zwierciadło”, a tuż za nim uplasował się „Twój Styl”. Magazyn Wydawnictwa Zwierciadło znalazł się także na czele e-wydań - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych i shoppingowych w czwartym kwartale 2022 roku było „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego wynik wyniósł 89 899 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 89 721 egz., zajął magazyn „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Z analizy danych miesiąc po miesiącu wynika, że w zeszłym kwartale dwukrotnie w segmencie pism luksusowych najwyższe wyniki miało „Zwierciadło”, a jeden raz na czele znalazł się „Twój Styl”.

Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze średnią sprzedażą wydania w czwartym kwartale ub.r. na poziomie 44 363 egz.

Dalej uplasowały się: „Pani” (29 768 egz.), „Elle” (28 715 egz.) i „Glamour” (18 127 egz.).

Średnia łączna sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w zeszłym kwartale wyniosła 300 593 egz.

„Zwierciadło” na czele sprzedaży e-wydań

W czwartym kwartale 2022 roku trzy miesięczniki wykazały sprzedaż e-wydań. Zdecydowanie najwyższe wyniki miało „Zwierciadło” (średnia sprzedaż e-wydań na poziomie 10 122 egz.).

Drugi był „Twój Styl” (746 egz.), a trzeci - „Pani” (120 egz.).

Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy

Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).

Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas