Internet2021-04-09
1

IKEA zaprasza do kupowania na żywo na Facebooku

IKEA przygotowała serię wydarzeń na Facebooku " Zakupy Na Żywo", podczas których można będzie skorzystać z promocyjnych ofert dostępnych tylko w trakcie transmisji.

"Zakupy Na Żywo" to nowy format od IKEA, którego celem jest pokazanie pasjonatom aranżacji wnętrz artykułów ułatwiających życie w domu oraz prostych, sprytnych rozwiązań zmieniających pomieszczenie tak, aby jak najlepiej odpowiadało na potrzeby domowników.

Odcinki, trwające ok. 45 minut, będą nadawane ze studia IKEA w poniedziałki i w czwartki  w godzinach wieczornych. Każdy epizod to inny motyw przewodni. Pierwszy odcinek został wyemitowany 8 kwietnia.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/ikea-60-lat-wspolpracy-z-polska-opinie-wideo ##

Prowadzącym Cezary Stacewicz

Transmisję poprowadzi twórca wideo  Cezary Stacewicz, a na pytania widzów odpowiadać będzie ekspert IKEA - Karol Kondrot, kierownik działu sprzedaży w IKEA Group.

Za produkcję oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja VMLY&R, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy WaveMaker, a za komunikację PR akcji odpowiada agencja Garden od Words.

Informacje na temat kolejnych odcinków zamieszczane będą na profilu IKEA na Facebooku.

Autor:jd

Więcej informacji:IKEA, Facebook, ecommerce, Zakupy Na Żywo

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas