Prasa2012-06-04
2

Ile z reklam zarabiają 'męskie' miesięczniki? „Logo” zyskało, „CKM” mocno w dół

W br. czołowe miesięczniki lifestylowe dla mężczyzn cennikowo zarobiły w reklam minimalnie więcej niż przed rokiem. O ponad połowę wzrosły wpływy reklamowe „Logo”, za to o 30 proc. mniejsze zanotował „CKM”.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że od stycznia do kwietnia br. cennikowe przychody reklamowe czterech miesięczników lifestylowych dla mężczyzn były dokładnie o 1,3 proc. wyższe niż rok wcześniej.

>>> Duże spadki w segmencie miesięczników lifestylowych dla panów

Liderujący w segmencie „Men's Health” (Motor-Presse Polska) zarobił z reklam 3 proc. mniej niż przed rokiem, a „Playboy” (Marquard Media Polska) - 0,2 proc. mniej. Za to wpływy reklamowe „Logo” (Agora) wzrosły w skali roku aż o 55,1 proc. Z kolei „CKM” (Marquard Media Polska) cennikowo zarobił z reklam 29,5 proc. mniej niż rok wcześniej.

>>> Magazyny 10 proc. więcej z reklam. „Party” i „Twój Styl” mocno w górę, „Polityka” w dół

Zobacz tabelę

W zestawieniu nie zostały uwzględnione „Stuff” i „Maxim Polska” (oba tytuły wydaje Ginza Media Group), ponieważ miały łączone numery styczniowo-lutowe, a przed rokiem jeszcze się nie ukazywały.

Autor:Tomasz Wojtas

Więcej informacji:Kantar Media

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas