Reklama2019-04-04
0

Indesit ponownie zachęca do podziału obowiązków domowych kampanią #ZróbyToRazem

Marka sprzętu AGD Indesit prezentuje kolejną odsłonę platformy komunikacyjnej #DoItTogether (#ZróbyToRazem), w której sprawdza, jak polskie pary i małżeństwa dzielą się obowiązkami domowymi.

Idea kreatywna #DoItTogether od 2017 roku była promowana przez Indesit m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji czy Rosji. Jej celem jest propagowanie równości płci i zaangażowanie wszystkich członków rodziny w prace domowe.

W Polsce na potrzeby akcji przeprowadzono badania fokusowe, sprawdzające, jak pary w gospodarstwach domowych dzielą się codziennymi obowiązkami domowymi. Okazało się, że w Polsce kobiety pracują w domu do 5 godzin, mężczyźni do 2 godzin. Akcję promowali przedstawiciele blogosfery, kilku autorów zaproszono też do współpracy w tym roku.

Ponadto, w ramach działań zaplanowano wydanie poradnika na temat wdrażania równości w zakresie wykonywania domowych obowiązków i zwalczaniu dysproporcji w tym względzie.

We współpracy z marką Delecta prowadzone będą konkursy konsumenckie, w internecie powstanie landing page.

Za komunikację PR oraz wsparcie strategiczne w realizacji projektu odpowiada zespół 38PR & Content Communication w składzie: Zbigniew Badziak, Justyna Giers, Marcin Ścigała.

Autor:jd

Więcej informacji:DoItTogether, ZróbmyToRazem, Indesit

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas