Reklama 2019-03-21
0

Ogilvy zajmie się obsługą reklamową Whirlpoola w Europie Środkowej i Wschodniej

Agencja Ogilvy wygrała przetarg na obsługę kreatywną firmy Whirlpool, producenta sprzętu AGD w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

Ogilvy będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę i synchronizację kampanii dla rynków regionu, tworząc lokalne oraz adaptując globalne działania dla marek w ramach grupy Whirlpool: Whirlpool, Indesit oraz Hotpoint.

W przypadku rynku polskiego Ogilvy będzie świadczyć serwis w kanałach ATL, digital, social media, content marketing i SEO, będzie także odpowiadać za wygląd i moderację stron internetowych dla wymienionych marek. Dodatkowo Ogilvy obejmie nadzór nad realizacją serwisu Akademia Kulinarna Whirlpool, w ramach którego planowane są zmiany wyglądu, pozycjonowania i strategicznego znaczenia serwisu.

Dotychczas firma w Polsce nie pracowała w zakresie ATL na stałe z żadną agencją reklamową. W promocji swoich marek korzystała z adaptacji reklam przygotowywanych przez centralę.

Obsługą jej kampanii w internecie zajmowała się agencja Syzygy Warsaw – wybrana w połowie 2016 roku. W lutym ub.r. Whirlpool wybrał do obsługi mediowej dom mediowy Initiative, należący do IPG Mediabrands.

Whirlpool nie podaje liczby i nazw agencji biorących udział w przetargu, w którym do współpracy wybrał Ogilvy.
 

 

Autor: bg

Więcej informacji: Whirlpool, Hotpoint, Indesit, Ogilvy

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas