Reklama2019-07-31
0

Insignia wygrała przetarg na obsługę Alior Banku w social media

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Nowym klientem agencji Insignia został Alior Bank. Marketer powierzył agencji obsługę w social mediach.

Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie profili i kontakt z konsumentami banku we wszystkich kanałach social media (Facebook, Twitter).

Insignia odpowiedzialna będzie za stworzenie strategii i koncepcji marki, następnie zadba o bieżącą obsługę – kreację, moderację (w tym kryzysową) oraz dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Działania będą oparte o nową identyfikację marki w social media, stworzoną przez Insignię.

O kreację treści zadba dyrektor kreatywny agencji Łukasz Skalik. Za koordynację działań związanych z profilem odpowiedzialna będzie social media manager Anna Ortman, zaś za współpracę z klientem Agnieszka Cachro, client service director Insignia. Zespół uzupełnia czwórka dedykowanych specjalistów social media.

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Alior Bank przeznaczyła na marketing 20,6 mln zł, o 7,7 proc. więcej niż rok wcześniej.

Autor:jd

Więcej informacji:Alior Bank, Insignia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas