Reklama2019-02-13
0

Insignia zajmuje się obsługą marki Góralki w social mediach

Agencja Insignia odpowiada za realizację działań i obsługę marki wafelków Góralki, produkowanych przez IDC Polonia w mediach społecznościowych. W promocję marki zostaną zaangażowani influencerzy, m.in. Adam Wiejak.

Agencja Insignia zaproponowała nową koncepcję komunikacji z fanami Góralek – jest ona oparta na odważnych działaniach na bazie najbardziej aktualnych trendów wizualnych na 2019 rok, autentycznej zabawie, emocjach i działaniach szerokozasięgowych.

Do zaplanowanych aktywności w social mediach będą zaangażowani znani influencerzy, m.in. Adam Wiejak, twórca kanału Poszukiwacz. Będą oni rzucać wyzwania obserwatorom, a ci, którzy się ich podejmą będą nagradzani.

- W strategii komunikacji marki bardzo mocny nacisk położyliśmy na takie wartości jak autentyczność, współtworzenie, czyli user-generated content oraz pozytywne emocje. Od teraz dobra zabawa będzie kojarzyć się tylko z Góralkami - mówi Anna Ortman, social media manager w agencji Insignia.

Agencja odpowiada za obsługę i moderację kanałów social media, opracowanie i obsługę konkursów-wyzwań, przygotowanie kreacji, koordynację współpracy z influencerami oraz opracowanie i realizację kampanii mediowej wspierającej działania.

Jeszcze w tym kwartale ma wystartować „Loteria Góralek” - kampanię mediową akcji przygotowała też agencja Insignia.

Marka wafelków Góralki w jednej z ostatnich kampanii – jesienią 2017 roku – promowana była hasłem |”3 x Ciacho”.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas