Prasa2012-02-09
1

“InStyle” zyskał dzięki szalonym zakupom, “Sukces” w dół

W listopadzie ub.r. większość luksusowych miesięczników dla kobiet zanotowało spadki sprzedaży ogółem, najwięcej znów stracił “Sukces”. Na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn “InStyle”. Liderem pozostaje “Twój Styl”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie ub.r. wyniosła 287 214 egz., czyli o 12,17 proc. mniej niż w listopadzie 2010 roku. Mimo spadku tytuł ten pozostał liderem zestawienia.

Druga lokatę w jedenastym miesiącu 2011 roku zajął magazyn shoppingowy “Avanti” (Agora SA) z wynikiem na poziomie 169 072 egz. i wzrostem wynoszącym 10,67 proc.

Podium zamyka “Joy” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem wyniosła 120 579 egz. i była o 4,54 proc. niższa niż rok wcześniej.

Największy, wynoszący 22,79 proc. wzrost sprzedaży ogółem zanotował miesięcznik "InStyle” (Grupa Burda). Sprzedał się on w listopadzie ub.r. w liczbie 89 860 egz., awansując z miejsca dziewiątego na siódme. Do listopadowego wydania tego pisma dołączono kupony rabatowe, które dawały zniżki w 2000 sklepów w całej Polsce. Numer wspierała też kampania reklamowa.

Tradycyjnie najwięcej w rankingu stracił zajmujący bez zmian ostatnie miejsce magazyn “Sukces” (Wydawnictwo Przekrój). Jego sprzedaż spadła aż o 19,80 proc. i wyniosła zaledwie 13 089 egz.

Zobacz tabelę


Porównując dane z listopada ub.r. do danych z października ub.r. widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem wynoszący 36,16 proc. zanotowała “Uroda” (Edipresse Polska), zaś największy spadek dotknął “Zwierciadła” (Wydawnictwo Zwierciadło). Wyniósł on 35,39 proc. 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas