Reklama 2019-03-21
0

Instytut Książki planuje nową odsłonę kampanii promującej czytelnictwo

Na drugą połowę roku Instytut Książki planuje ogólnopolską kampanię promującą czytelnictwo wśród najmłodszych. Ma na nią ponad 1,6 mln zł netto i będzie szukać agencji do jej realizacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Zaplanowaną na drugą połowę tego roku działania będą kontynuacją kampanii "Mała książka - wielki człowiek" realizowanej przez Instytut Książki w latach 2017 i 2018, skierowanej głównie do osób posiadających dzieci, zachęcającej do czytania generacyjnego.

W związku z ich realizacją Instytut Książki będzie w niedługim czasie szukać w przetargu agencji, która zajmie się zakupem mediów (telewizja, radio, otudoor), produkcją reklam (spoty, virale), obsługą strony www, działaniami w social mediach (Facebook, Instagram, Twitter), eventami, działaniami ambientowymi i obsługą PR.

Budżet jaki ma na te działania wynosi 1,63 mln zł netto (bez VAT).

Ubiegłoroczną kampanię promującą czytelnictwo realizowały dla Instytutu Książki agencje BringMore Advertising i Media Group.

Autor: bg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas