Reklama2022-02-16
2

Właściciel Intermarche wybrał Mediacom do obsługi mediowej

Dom mediowym Mediacom (GroupM/WPP) wygrał przetarg dotyczący obsługi mediowej Grupy Muszkieterów, właściciela sieci sklepów Intermarche - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Jak przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektorka ds. komunikacji i informacji w Grupie Muszkieterów firma w ostatnim kwartale 2021 roku rozpoczęła wspólny przetarg sieci sklepów Intermarche i marketów Bricomarche na obsługę mediową.

Nie powiedziała, ile i które inne agencje starały się o to zlecenie.

W wyniku rozstrzygnięcia firma postanowiła kontynuować współpracę z domem mediowym Mediacom. Agencja zajmie się obsługą mediową zarówno Intermarche, jak i Bricomarche.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Szczegółów tej współpracy ani okresu, na jaki zawarto umowę, Eliza Orepiuk-Szymura nie ujawniła.

Za obsługę reklamową kampanii Intermarche w ub.r. odpowiadała agencja reklamowa DDB Warszawa, z kolei sieć Bricomarche wiosną ub.r. do współpracy wybrała GPD Agency.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas