Reklama 2019-04-26
0

Isobar Polska dla marek Arla Foods

Agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) odpowiada za działania social media dla marek Apetina i Lurpak z portfolio Arla Foods.

Isobar Polska odpowiada za wsparcie marek Apetina i Lurpak w mediach społecznościowych.

Agencja będzie tworzyć strategię obecności marek w social media, a także odpowiadać za kreację oraz egzekucję działań oraz moderację.

Zespól będzie również zarządzał treścią serwisów internetowych obu brandów.

Od 2004 roku za strategię, planowanie i zakup mediów Arla Foods odpowiada dom mediowy Carat, tak jak Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Autor: jd

Więcej informacji: Arla Foods, Apetina, Lurpak

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas