Reklama2014-12-12
9

Isobar w gronie 10 najbardziej innowacyjnych agencji świata. Stępniewski: o naszej przewadze świadczy zgromadzona wiedza

Sławomir Stępniewski, fot. dentsuSławomir Stępniewski, fot. dentsu

Agencja Isobar (należąca do sieci Dentsu Aegis) jako jedyna działająca także na polskim rynku znalazła się w gronie 10 najbardziej innowacyjnych agencji marketingowych na świecie wyróżnionych przez Forrester Research w badaniu „The Forrester Wave”.

Agencja Isobar  została doceniona m.in. za wysoką jakość kreacji, doświadczenie w rozwijaniu produktów i usług oraz dostarczanie klientom realnych i mierzalnych efektów biznesowych.

Raport powstał w oparciu o 27 kryteriów uwzględniających możliwość wsparcia klientów korporacyjnych, innowacyjność proponowanych przez agencje rozwiązań oraz opinie wybranych klientów.

Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network & Eastern, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl podkreśla, że Isobar jest agencją nowej generacji łączącą strategiczne doradztwo biznesowe z tworzeniem uniwersalnych idei kreatywnych, a dzięki możliwościom współczesnej technologii przybliża konsumentów do punktu transakcji. - O naszej przewadze rynkowej świadczy zgromadzona wiedza, jaką posiadamy w obrębie mediów digital, innowacji oraz technologii. W kampaniach łączymy rozwiązania na styku kreacji, mediów i technologii, które przynoszą naszym klientom wymierne korzyści biznesowe -mówi Stępniewski. - Tak wysoka ocena potwierdza fakt, że model biznesowy Isobar sprawdza się i jest doceniony przez klientów na całym świecie - dodaje.  Jego zdaniem Isobar Poland też kontrybuuje do tego wyniku, bo jest jednym z trzech ośrodków innowacji na świecie w ramach struktury Isobar.

Metodologia badania oparta jest na trzech rodzajach danych: ankietach wypełnianych przez agencje, pogłębionych wywiadach przeprowadzanych z przedstawicielami badanych agencji oraz internetowych i telefonicznych ankietach przeprowadzanych wśród marketerów.

Isobar to globalna sieć agencji, która w 63 biurach na całym świecie zatrudnia ponad 3,5 tys. ekspertów w dziedzinie nowoczesnej komunikacji marketingowej. Należy do grupy Dentsu Aegis Network.

Pozostałe agencje wyróżnione w raporcie Forrester Research to AKQA, Critical Mass, Frog, Huge, Mutual Mobile, Razorfish, R/GA, SapientNitro i T3.

Autor:bg

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas