Reklama2017-05-22
0

Pracownicy w roli szczęśliwej rodziny reklamują Isover (wideo)

W telewizji, prasie i internecie ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Isover pod hasłem „Dom pełen ciepła”. Jej głównymi bohaterami są pracownicy firmy, którzy wcielili się w rolę szczęśliwej rodziny. Koncepcję kampanii wraz z motywem przewodnim opracował zespół marketingu Isover.

Firma Isover, producent wełny mineralnej, w kampanii pod hasłem „Dom pełen ciepła” chce umocnić pozytywne skojarzenia z marką, bazując na pozytywnych emocjach jak radość czy rodzinne ciepło, a z drugiej strony nawiązać do korzyści, jakie dają klientom produkty Isover.

Kampania „Dom pełen ciepła” przedstawia szczęśliwą rodzinę, uchwyconą przy wspólnej, radosnej zabawie w ich ciepłym i bezpiecznym domu. W role bohaterów wcielili się inżynierowie marki Isover. Animacja z rozwijającą się rolką wełny, pokazuje, że do budowy tego domu wykorzystano energooszczędną wełnę szklaną.

Pierwsza odsłona kampanii telewizyjnej o szerokim zasięgu będzie prowadzona do 30 czerwca br. Dodatkowe działania mediowe obejmują reklamy w prasie branżowej i ogólnopolskiej, internecie, w tym w mediach społecznościowych, na megaboardach oraz materiały promocyjne w punktach handlowych.

Koncepcję spotu, plan kampanii oraz hasło reklamowe przygotował zespół marketingu Isover. Za realizację spotu odpowiadała firma MBT Production, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.

Również w ubiegłorocznych działaniach reklamowych marki Isover bohaterami byli pracownicy tej firmy.

Autor:bg

Więcej informacji:Isover

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas