Reklama2021-09-02
0

iSpot ruszył z kampanią z okazji rozpoczęcia roku szkolnego

Wystartowała wrześniowa kampania autoryzowanych salonów i serwisu Apple - iSpot. W związku z powrotem do szkół i na uczelnie, marka kieruje swoją komunikację głównie do uczniów i studentów. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja mediowa Value Media we współpracy z agencja SalesTube.

Spółki należące do Group One prowadzą dla iSpot działania promocyjne w digitalu. Obejmują one emisję reklam na Facebooku, w programmatic, Google/Search oraz display.

Kreacje użyte w kampanii nawiązują do lekcji i wykładów. Marka przekonuje, że to właśnie Apple jest “najlepszy w klasie” i dzięki swojej wydajności ułatwi naukę użytkownikom. We wrześniowej zakładce back to school znajdziemy m.in. promocje na kilka modeli komputerów Mac, iPady oraz liczne akcesoria.

Value Media współpracuje z iSpot od 2018 roku.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas