Reklama2020-12-29
0

Jacek Braciak w nowej reklamie Cyfrowego Polsatu o tym skąd się bierze telewizja (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa promująca usługi telewizyjne Cyfrowego Polsatu. Jej bohaterem jest Jacek Braciak, który wcielając się w rolę ojca, który tłumaczy córce,skąd się bierze telewizja. Za kampanię odpowiadają agencje Grey i Vizeum (dentsu).

W poniedziałek ruszyła nowa kampania reklamowa promująca usługi telewizyjne Cyfrowego Polsatu dostępne w różnych technologiach - satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej OTT.

Kampania informuje o bogactwie kanałów w jednym pakiecie już za 30 zł miesięcznie, możliwości oglądania telewizji z anteną lub bez i dostępności na start pełnej oferty przez 3 miesiące bez opłat.

Bohaterem reklam ponownie jest Jacek Braciak. Reklamy emitowane są w telewizji i w internecie.

Za kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Grey. Postprodukcją zajęły się studia Xantus i Ztudio&Burza.

Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum.

W trzecim kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrost przychodów o 3,8 proc. r/r do 3 mld zł i kosztów operacyjnych o 2,4 proc. do 2,49 mld zł, dzięki czemu jej zysk netto poszedł w górę z 236,5 do 345 mln zł.

Liczba sprzedanych przez holding usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,9 proc. do 8,37 mln, a usług płatnej telewizji - zmalała o 0,5 proc. do 5,01 mln, przy czym liczba sprzedanych opcji multiroom wzrosła o 1,7 proc. do 1,2 mln.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas