Reklama2016-05-05
12

Jacek Dzięcielak i Paweł Pluciński założyli firmę audytorską Double Check

od lewej: Jacek Dzięcielak i Paweł Plucińskiod lewej: Jacek Dzięcielak i Paweł Pluciński

Jacek Dzięcielak, który do kwietnia br. był CEO Media Impact Polska, założył firmę Double Check zajmującą się audytem mediów - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Współpracuje z Pawłem Plucińskim, wieloletnim pracownikiem Havas Media.

Firma Double Check nie rozpoczęła jeszcze działalności operacyjnej, ma to nastąpić w maju. Do tego czasu Jacek Dzięcielak nie udziela żadnych informacji o nowej spółce. Wiadomo jedynie, że będzie zajmowała się audytem wszystkich mediów.

Z informacji, do których dotarł serwis Wirtualnemedia.pl, wynika, że spółka Double Check została zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym 16 marca br. Prowadzi usługi doradcze, a jej siedziba mieści się przy ul. Moniuszki 1A w Warszawie.

Udziałowcami spółki są Jacek Dzięcielak oraz Paweł Pluciński. Obaj zasiadają także w zarządzie firmy: Dzięcielak jako chief executive officer, a Pluciński jako chief operating officer.

Jacek Dzięcielak przez ostatnie dwa i pół roku był CEO Media Impact Polska - na stanowisku tym zastąpił go Marcin Boroszko. W latach 2001-2013 związany był z Havas Media Group. Najpierw jako CEO Havas Digital (wówczas Media Contacts), a od 2003 roku jako CEO Havas Media. Od 1999 do 2001 roku był szefem marketingu w firmie Cezex. Pracował też w firmach Arctic Paper i BP.

Paweł Pluciński przez ostatnich sześć lat pracował w Havas Media Group, m.in. jako trading director oraz planning&buying director. Zastąpił go tam Maciej Kita. Wcześniej przez cztery lata Pluciński pracował w biurze reklamy Telewizji Polskiej. W latach 1995-2005 był group account managerem w Polsat Media.

Audytem mediów w Polsce zajmują się też m.in. takie firmy jak Stars i Handikap Audyt.

Autor:bg

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas