Reklama2020-06-19
7

Jacek Dzięcielak został udziałowcem Whisper Media Polska

Spółka DGTAL zajmująca się doradztwem mediowym, a należąca do Jacka Dzięcielaka została mniejszościowym udziałowcem firmy Whisper Media Polska, zajmującej się tzw. lokowaniem cyfrowym.

Whisper Media Polska działa na polskim rynku od marca br. i świadczy usługi lokowania cyfrowego. Polega ono na integracji marki z gotowym materiałem emisyjnym stacji telewizyjnych co pozwala na lokowanie produktów reklamodawców nawet 2 dni przed emisją programu. Usługa realizowana przez Whisper Media jest dostępna w ramach portfolio produktów Polsat Media, a pierwszym realizowanym projektem lokowania cyfrowego była kampania marki MODIVO.

Wprowadzenie Whisper Media Polska do Polski nadzorowała projektowo, należąca do Jacka Dzięcielaka, firma doradztwa mediowego DGTAL. Docelowo, Whisper Media z siedzibą w Singapurze będzie większościowym akcjonariuszem w polskim oddziale Whisper Media. DGTAL po zakończeniu projektu wprowadzania usług Whisper Media do Polski zostanie mniejszościowym udziałowcem w polskim oddziale firmy. Jacek Dzięcielak nie podaje liczby nabywanych udziałów ani wartości transakcji.

- Lokowanie cyfrowe realizowane w produkcjach telewizyjnych jest nowoczesnym i nadzwyczaj skutecznym sposobem komunikacji marek. To nowy touchpoint w kampaniach, który jest bardzo dobrze przyjmowany przez konsumentów. Nasze badania pokazują duży wpływ lokowania cyfrowego na wzrost świadomości marki oraz intencji zakupowej - mówi Dzięcielak.

Do lutego br. Jacek Dzięcielak był udziałowcem i prezesem zarządu Double Check, firmy zajmującej się audytem mediów. Swoje udziały odsprzedał Pawłowi Plucińskiemu, zrezygnował też z zasiadania w zarządzie spółki.

Whisper Media Polska jest oddziałem globalnej struktury Whisper Media, która w oparciu o 90-osobowy zespół operacyjny świadczy swoje usługi na wielu rynkach, na pięciu kontynentach dla dziesiątek stacji telewizyjnych i platform OTT, w tym dla Netflixa.

Za działania marketingowe i komercyjne Whisper Media Polska odpowiada Monika Wołczyk, która wcześniej pracowała między innymi w Biurze Reklamy TVP oraz Atmedia.

Autor:bg

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas