Reklama2018-06-13
0

Jacek Gmoch i Izak skomentują mecze Reziego z innymi influencerami w FIFA 2018

Od lewej: Izak, Jacek Gmoch, ReZigiuszOd lewej: Izak, Jacek Gmoch, ReZigiusz

W kolejnej odsłonie kampanii promującej telewizory LG OLED ThinQ AI zobaczymy aktywację z udziałem popularnych digital influencerów - Piotra „Izak” Skowyrskiego, reZigiusza, Jacoba, Lacha i Kozy. Towarzyszyć im będzie twarz akcji - były trener piłkarski Jacek Gmoch. Akcję przygotowała agencja GetHero.

Od kilku dni trwa kampania LG, w której Jacek Gmoch pokazuje młodym kibicom, jak dzięki telewizorowi LG OLED ThinQ AI można wygodnie oglądać piłkarskie mistrzostwa świata. Popularny trener i komentator piłki nożnej w serii spotów chwali funkcjonalności promowanego sprzętu.

W kolejnej odsłonie akcji do Gmocha dołączają influencerzy. Aktywacja polega na tym, że reZigiusz rozegra trzy mecze w FIFA 18, symulujące fazę grupową Mistrzostw Świata w Rosji (grupy, w której gra Polska).

Podczas meczów Rezi wcieli się w role przeciwników polskiej drużyny - Senegalu, Kolumbii i Japonii. W roli polskiej drużyny wystąpią zaś kolejno trzej znani influencerzy związani z grą FIFA i piłką nożną - Jacob, Lachu i Koza. Ich rozgrywki skomentują, ze studia na stadionie Legii Warszawa,  Jacek Gmoch i Piotr „Izak” Skowyrski, zanany z komentowania esportu. Areną kolejnych meczów będą kino, plaża i stadion piłkarski we Wrocławiu.

Filmy będzie można oglądać na kanale Rezigiusza.

Za koncept kampanii mundialowej LG odpowiada agencja The Digitals. Kampania przygotowana przez agencję GetHero jest przedłużeniem tej akcji o działania z influencerami.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas