Jacek Konrad Dąbrowski objął stanowisko rzecznika prasowego sieci handlowej Tesco Polska.
Dąbrowski obowiązki rzecznika prasowego będzie łączył ze stanowiskiem external communications manager. Odpowiada za relacje Tesco Polska z mediami, komunikację zewnętrzną, współpracę z oddziałami firmy z regionu Europy Centralnej oraz zewnętrznymi agencjami pracującymi dla Tesco.
Dąbrowski zastąpił na stanowisku Michała Sikorę, który po ponad 13 latach współpracy z siecią przeszedł do firmy Wawel, gdzie objął stanowisko PR managera.
- Dołączam do Tesco w fascynującym czasie, również w kontekście komunikacji, gdy potrzeba profesjonalnych i opartych na relacjach działań z mediami i innymi interesariuszami. Indywidualne podejście i otwartość na dialog to główne wartości, które będą mi towarzyszyć. Oprócz procesu transformacji, chciałbym skupić się przede wszystkim na wspaniałych, społecznie ważnych inicjatywach, które realizuje Tesco i nasza Fundacja. Walka z marnowaniem żywności, zbiórki żywności, program edukacyjny "Od uprawy do potrawy" czy wspieranie dzieci w placówkach TPD, wszystkie te inicjatywy, wpisujące się w Strategię Pomocnych Gestów Tesco, są warte szerokiej komunikacji. Wraz z całym świetnym zespołem firmy będę się starać, by były jak najszerzej prezentowane w mediach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Konrad Dąbrowski.
Poprzednio przez ponad dwa lata pracował w spółce technologicznej Synerise, gdzie odpowiada za obszar komunikacji korporacyjnej. Wcześniejsze doświadczania gromadził w Axence Polska, Sarota PR, Genesis PR i Partner of Promotion.
Przypomnijmy, że brytyjskie Tesco ogłosiło w ubiegłym tygodniu, że za 819 milionów złotych sprzedaje swój polski oddział i zamierza skoncentrować się na innych rynkach w regionie Europy Środkowej - w Czechach oraz na Węgrzech i Słowacji. Nowym właścicielem Tesco Polska będzie duńska Salling Group, do której należy sieć Netto.