Reklama2014-07-15
0

„#Jak dziewczyna” komplementem w kampanii Always (wideo)

Startuje globalna wizerunkowa kampania reklamowa podpasek i wkładek Always (produkowanych przez Procter & Gamble), która ma dodać pewności siebie dojrzewającym nastoletnim dziewczynom, zmieniając wydźwięk stwierdzenia „jak dziewczyna” z negatywnego na pozytywny.

Kampania „#Jak dziewczyna” jest oparta na założeniu, że kilkunastoletnie dziewczyny, wchodząc w okres dojrzewania, tracą dumę i pewność siebie przy wykonywaniu na swój sposób zwyczajnych czynności. Pokazuje to eksperyment przeprowadzony dla Always przez reżysera filmów dokumentalnych Laurena Greenfielda.

Dziewczyny w różnym wieku poproszono o wykonywanie różnych czynności „jak dziewczyna”. Te w wieku od 5 do 13 lat robiły to odważnie i z pełnym zaangażowaniem, za to starsze pokazywały negatywne stereotypy związane z określeniem „robić coś jak dziewczyna”.

Kampania ma wspierać dziewczyny w budowaniu pewności siebie i zmienić wydźwięk wyrażenia „jak dziewczyna”, aby oznaczało siłę, talent, charakter i wyjątkowość każdej młodej kobiety. Celem akcji jest też zwrócenie uwagi na spadek pewności siebie, który zdarza się w okresie dojrzewania.

Działania obejmują przede wszystkim internetowe serwisy społecznościowe, w których dziewczyny są zachęcanie do przesyłania w dowolnej formie opisów tego, co robią „#JakDziewczyna” (właśnie z tym hashtagiem).

W zeszłym roku w swoich kampaniach pewności siebie kobietom dodawała marka Dove (należąca do Unilevera) - były to akcje „Szkice prawdziwego piękna” (zobacz szczegóły) i „Nieśmiała kamera” (więcej o tej kampanii), które w styczniu br. kontynuowała akcja zachęcająca kobiety do robienia sobie zdjęć typu „selfie” (więcej na ten temat).

Autor:tw

Więcej informacji:Always, Procter & Gamble

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas