Reklama2019-11-08
0

Dick van Motman, global CEO opuszcza Dentsu Aegis Network

Dick van MotmanDick van Motman

Dick van Motman rezygnuje z roli global CEO, creative&content Dentsu Aegis Network (DAN), aby zostać doradcą prezesa i dyrektora generalnego Tima Andree. Zastąpi go Jean Lin.

Dick van Motman będzie przekazywać swoje obowiązki Jean Lin do końca roku. Według DAN, kadencja van Motmana była czasem przełomowych przejęć, a także zatrudniania strategicznych talentów, które pomogły grupie agencji zdywersyfikować i przyspieszyć rozwój biznesu.

Van Motman powiedział, że jego pasją jest transformacja biznesu, a po pracy w dziewięciu krajach, regionalnych i globalnych stanowiskach kierowniczych, zadaniach transformacyjnych w trzech spółkach holdingowych, charakterystycznych fuzjach i przejęciach, a ostatnio prowadząc znaczny podział ponad 7000 osób, uważa, że ​​nadszedł czas na realizację innych przedsięwzięć, w których może wykorzystać swoje globalne doświadczenie na szerszym polu.

- Dlatego zwiększę swoje zaangażowanie w różne start-upy i usługi doradcze w nowej przestrzeni gospodarki, a także rozważę inne możliwości w odpowiednim czasie - powiedział Van Motman.

Van Motman objął stanowisko global CEO DAN w marcu tego roku. Powierzono mu odpowiedzialność za rozwój kreatywnej oferty DAN na całym świecie. W tej roli ściśle współpracował z dyrektorem kreatywnym Gordonem Bowenem i składał sprawozdania Andree. Wcześniej był globalnym prezesem agencji kreatywnych Dentsu w regionie Azji i Pacyfiku, a także dyrektorem generalnym w Azji Południowo-Wschodniej. Van Motman dołączył do agencji w 2012 roku przechodząc z DDB, gdzie był prezesem i dyrektorem generalnym Greater China. Pracował również w Leo Burnett i Ogilvy.

Jean Lin

Tymczasem Jean Lin została podniesiona do roli globalnego CEO Isobar w 2014 roku ze swojej roli CEO w regionie Azji i Pacyfiku. Lin była siłą napędową ekspansji Isobar w regionie. W marcu tego roku została mianowana globalnym CEO, customer experience*commerce.  Karierę zaczynała od założenia własnej agencji cyfrowej wwwins Consulting w 1999 roku, po rozpoczęciu kariery w Ogilvy Advertising na Tajwanie.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas