Reklama2019-02-06
0

Jo Rigby globalnym dyrektorem ds. rozwoju biznesu i marketingu w MediaCom

Jo Rigby objęła stanowisko globalnego dyrektora ds. rozwoju biznesu i marketingu w sieci domów mediowych MediaCom (GroupM/ WPP). Przeszła z Vizeum agencji należącej do Dentsu Aegis Network.

Jo Rigby w Vizeum pełniła podobną funkcję. Pozyskała dla agencji takich klientów, jak Burger King i Honda (obsługa w całej Europie), Fox Networks w USA i IKEA na wielu rynkach.

Przed rozpoczęciem pracy w Vizeum spędziła ponad 14 lat w Omnicom, prowadząc badania konsumenckie i rozwój narzędzi medialnych.

WMediaCom jako globalny dyrektor ds. rozwoju i marketingu zastąpi Vincenta Rebeixa, który niedawno został mianowany dyrektorem operacyjnym MediaCom France. Jo Rigby będzie podlegać globalnemu dyrektorowi ds. operacyjnych agencji - Toby'emu Jennerowi.

Oprócz współpracy z globalnym komitetem wykonawczym będzie współpracować z regionalnymi i lokalnymi liderami biznesu w całej sieci, aby pomóc w prowadzeniu i wspieraniu nowych działań biznesowych.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas