Reklama2022-09-08
0

Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor zachęcają do zakupów w M1

fot. mat.pras.fot. mat.pras.

Ruszyła nowa, ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci centrów handlowych M1 zarządzanych przez Metro Properties.Ich ofertę promują Joanna Koroniewska z Maciejem Dowborem.

Twarzami najnowszej kampanii wizerunkowej sieci centrów M1 zostali Joanna Koroniewska oraz Maciej Dowbor, jej mąż.

- Zależało nam na wyborze ambasadorów, którzy będą wiarygodni dla naszych klientów. Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor są podziwiani za osiągnięty sukces zawodowy, a jednocześnie tworzą rodzinę, która zmaga się z codziennymi obowiązkami i ceni sobie wspólnie spędzany aktywnie czas. To niezwykle sympatyczna para, pełna empatii i serdeczności. Joanna i Maciej idealnie wpisują się w rozwijane od kilku lat przez markę M1 idee ruchu #BądźŻyczliwy. Dzięki działaniom pod hasłem „Bądź Życzliwy”, M1 promuje pozytywne emocje, empatię i wrażliwość na potrzeby innych – człowieka, zwierząt czy planety – mówi Urszula Porębska, dyrektorka działu marketingu Metro Properties.

Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor pojawią się we wszystkich materiałach reklamowych centrów handlowych M1. Wizerunek pary zostanie wykorzystany we wszystkich kanałach, w których marka prowadzi swoją komunikację, m.in. OOH, internet, radio czy POS.

Ponadto para będzie uczestniczyć w cyklicznych eventach odbywających się na terenie obiektów. Centra będą promowane również
za pośrednictwem ich własnych kanałów w mediach społecznościowych.

Współpraca potrwa 13 miesięcy i zasięgiem obejmować będzie całą Polskę.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas