Internet2024-03-01
0

Jonathan Broughton research directorem w PlumResearch

Jonathan Broughton/fot.EBUJonathan Broughton/fot.EBU

Firma analityczna PlumResearch powołała Jonathana Broughtona na stanowisko dyrektora ds. badań.

Jonathan Broughton ma za zadanie rozwijać kompetencje analityczno-badawcze PlumResearch, koncentrując się na rozwoju produktów i doradztwie strategicznym w celu wspierania wzrostu biznesu.

PlumResearch stawia na analitykę 

Broughton pracował ostatnio w Europejskiej Unii Nadawców (EBU), gdzie pełnił funkcję szefa strategii.

Ma 15-letnie doświadczenie w sektorze mediów i rozrywki. Zajmował się analizami mediów, doradztwem strategicznym i wprowadzaniem szeregu produktów analitycznych. Gromadził doświadczenie zawodowe w takich firmach jak Workshare Consulting, Media Business Insight i IHS Markit. 

Zobacz: PlumResearch bez działu marketingu i komunikacji

-  Strategiczna wizja Jonathana będzie nieoceniona, gdy będziemy doskonalić nasze możliwości analityczne i umacniać wiodącą pozycję PlumResearch na rynku – powiedział Łukasz Jeziorski, założyciel i dyrektor generalny firmy. 

PlumResearch to polska forma zajmująca się analizami danych strumieniowych. Obsługuje globalną bazę klientów, ze szczególnym uwzględnieniem rynków telewizji linearnej, SVOD i AVOD.

Autor:jd

Więcej informacji:Jonathan Broughton, PlumResearch

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas