Reklama2024-02-16
0

PlumResearch bez działu marketingu i komunikacji

Fot. PixabayFot. Pixabay

Platforma PlumReseach, zajmująca się analityką oglądalności platform streamingowych, zlikwidowała dział marketingu i komunikacji – dowiedział się portal Wirtualnemdia.pl. Pracowały w nim ostatnio cztery osoby. 

Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, zwolnienia w dziale marketingowym PlumResearch „związane są z restrukturyzacją w firmie mającą na celu systematyczne wzmacnianie kompetencji analitycznych”. Z firmą rozstali się m.in. Mikołaj Piotrowski, wiceprezes odpowiedzialny za globalny marketing i komunikację oraz Magdalena Sosna, global marketing manager.

Jonathan Broughton w PlumResearch

W związku z prowadzonymi zmianami, z początkiem lutego do firmy dołączył Jonathan Broughton, ekspert w dziedzinie analizy mediów, ostatnio pełniący funkcję chief strategy officera w European Broadcasting Union. Broughton jest odpowiedzialny między innymi za tworzenie i dystrybucję treści w PlumResearch z racji bliskich relacji z międzynarodowymi mediami branżowymi. Pozostałe działania marketingowe, spoza obszaru PR i komunikacji, będą prowadzone przez agencje zewnętrzne.

- W związku z planowanym wprowadzeniem nowych produktów na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2024, odpowiednio wcześniej będziemy uruchamiać rekrutację celem uzupełnienia kompetencji o digital marketing – poinformował nas Jakub Zieliński, specjalista ds. marketingu w PlumResearch.

PlumResearch to firma wyspecjalizowana w precyzyjnym pomiarze oglądalności platform streamingowych, dysponująca panelem widowni online i dostarczająca swoim klientom dane z 75 rynków.

Autor:jd

Więcej informacji:Jonathan Broughton, PlumResearch

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas