Reklama2021-08-06
1

Juliusz Strachota creative directorem w Nieagencji, awans Marty Michałowskiej

Marta Michałowska awansowała na stanowisko head of sustainable growth, a Juliusz Strachota, dotychczasowy konsultant zewnętrzny, oficjalnie objął stanowisko creative directora w Nieagencji.

Nieagencja wzmacnia kompetencje w zakresie działań marketingowych i obszaru new business, w oparciu o strategie zrównoważonego rozwoju.

Do zadań Marty Michałowskiej na stanowisku head of sustainable growth należeć będzie wsparcie strategicznych działań PRowych i sprzedażowych oraz poszerzanie portfolio projektów własnych marki. Będzie też odpowiedzialna m.in. za zarządzanie budżetem działu, zespołem podwykonawców (specjaliści audio, wideo, dev, graficy), oraz za działania strategiczno-egzekucyjne związane z edukowaniem branży (m. in. poprzez realizację podcastu Business Non-Fiction).

Marta Michałowska z branżą marketingową związana jest od ponad 6 lat. Przez ostatnie 3 pracowała w Synerise, gdzie odpowiadała m. in. za content marketing firmy oraz współpracę z działem business development.

Juliusz Strachota creative directorem

Juliusz Strachota z Nieagencją współpracował jako zewnętrzny konsultant od grudnia 2020 roku. Teraz został oficjalnie zatrudniony na stanowisku creative directora. Do jego obowiązków należeć będzie m.in. nadzór kreatywny nad projektami i przygotowywaniem koncepcji komunikacji dla klientów.

Z marketingiem związany jest od kilkunastu lat. Doświadczenie zdobywał prowadząc klientów takich jak m.in. Play, Adidas czy Philips. Pisze książki (w tym pozycje nominowane do nagrody literackiej Nike). Wymyśla i prowadzi podcasty (w tym, wspólnie z Jakubem Żulczykiem, autorski podcast "co ćpać po odwyku").

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas