Reklama2019-06-18
0

K2 kontynuuje współpracę z Lactalis Polska

Agencja K2 realizuje kampanię social mediową dla nowych wariantów marki Jovi - Jovi Duet i Jovi Bez Dodatku Cukrów z portfolio Grupy Lactalis Polska. Działania będą prowadzone do końca 2019 roku.

Zespół K2 jest odpowiedzialny za strategię, koncepcję kreatywną i produkcję animowanego contentu do mediów społecznościowych (Facebooka, Instagrama i Youtube’a). Odpowiada również za prowadzenie strony facebookowej marek Jovi Duet i Jovi Bez Dodatku Cukrów.

Kreacje w social media są dopełnieniem kampanii telewizyjnej – spotów i billboardów sponsorskich. Media zaplanował dom mediowy Zenith.

K2 pracuje dla marki Jovi od 2018 roku. Obecna kampania jest kontynuacją rozpoczętych wtedy działań.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas