Telewizja2023-04-02
7

1,50 mln widzów „Kabaretu na żywo” w Polsacie

„Kabaret na żywo. Nowy skŁad”; fot. Polsat„Kabaret na żywo. Nowy skŁad”; fot. Polsat

Wiosenne odcinki programu „Kabaret na żywo” ogląda średnio 1,50 mln widzów, o 60 tys. osób mniej niż przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Wiosną Polsat pokazuje 14. sezon „Kabaretu na żywo”, tym razem cykl oglądać można pod marką „Kabaret na żywo. Nowy skŁad 2”. Średnia widownia audycji w okresie od 5 do 26 marca br. (w niedziele o 20.00) wyniosła 1,50 mln osób, co przełożyło się na 11,07 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 10,37 proc. w grupie 16-49 oraz 11,17 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził czwarty odcinek. Oglądało go 1,64 mln osób.

Dla porównania, pokazany w tym paśmie wiosną ub.r. „Kabaret na żywo. Nowy skŁad” po trzech pierwszych tygodniach śledziło 1,56 mln osób, co przełożyło się na 10,38 proc. udziału w 4+ i 10,42 proc. w 16-49. Kabaretowy program stracił 60 tys. oglądających, ale minimalnie wzrósł jego rynkowy udział w 4+.

„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,30 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas