Reklama2019-03-13
1

Kamikaze przez kolejny rok będzie obsługiwać markę Junior - Angin

Firma Klosterfrau Healthcare zdecydowała się na przedłużenie na cały 2019 rok współpracy z agencją Kamikaze w zakresie obsługi komunikacji marki Junior-Angin w kanałach social media. Agencja pracuje dla tego brandu od wiosny ub.r.

Jednym z zadań agencji będzie dalszy rozwój „Akademii Kreatywnego Rodzica”, projektu zapoczątkowanego przez Kamikaze w ub.r. Agencja zajmie się też m.in. planowaniem i zakupem mediów w YouTube i Facebooku.

Celem działań ma być dalsze budowanie świadomości marki w grupie docelowej oraz zwiększanie jej udziałów rynkowych.
Agencja będzie odpowiedzialna za tworzenie kontentu na potrzeby obecności marki w social mediach (Facebook, YouTube, własny blog: https://blog-juniorangin.pl/) oraz za planowanie i zakup mediów na Facebooku i YouTube.

W ramach stałej obsługi realizowane będzie m.in. kilka projektów cyklicznych, na czele z „Akademią Kreatywnego Rodzica”.

„Akademia Kreatywnego Rodzica” to cykl regularnie publikowanych filmów Do-It-Yourself z poradami, jak w kreatywny sposób spędzić czas z dzieckiem. Jest to autorski pomysł agencji, wdrożony w ub.r., po rozpoczęciu współpracy. Agencja odpowiada za pomysły, realizację i promocję filmów.

Plany komunikacji w social mediach dla marki Junior-Angin w tym roku zakładają też m.in. prowadzenie cyklicznych konkursów w Facebooku (agencja jest odpowiedzialna za koncepcje kreatywne, organizację i pełną realizację konkursów), czy cykli porad na blogu i Facebooku.

Agencja Kamikaze rozpoczęła obsługę budżetu marki Junior-Angin w zakresie działań w social mediach po przetargu wygranym w I kwartale 2018 roku. Marka ta, pod którą są sprzedawane produkty na ból gardła u dzieci, nie była wcześniej obecna w mediach społecznościowych.

Autor:bg

Więcej informacji:Junior Angin, Kamikaze, social media

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas