Reklama2019-10-16
0

Kamikaze zajmie się obsługą reklamową wybranych musztard Kamis

Agencja Kamikaze wygrała zorganizowany przez McCormick Polska przetarg na kampanię reklamową czterech musztard marki Kamis. Działania potrwają miesiąc.

Rozstrzygnięty przetarg (liczby i nazw jego uczestników firma nie podaje) dotyczył obsługi budżetu kreatywnego wizerunkowej akcji czterech musztard marki Kamis z portfolio McCormick Polska: Sarepskiej, Delikatesowej, Chrzanowej oraz Rosyjskiej.

Kampania ma charakter wizerunkowy a jej celem jest zainspirowanie konsumentów do wypróbowania przepisów z użyciem musztard Kamis.

Agencja Kamikaze odpowiedzialna jest za przygotowanie idei kreatywnej oraz key visuala kampanii, jak również kreację materiałów do social mediów.

Obsługą reklamową przypraw Kamis w ub.r. zajmowała się agencja Opus B.

 

Autor:bg

Więcej informacji:Kamikaze, Kamis, McCormick, musztardy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas