Reklama2020-04-06
0

Kamil Kuć i Natalia Grabowska w zespole 180heartbeats + Jung v Matt

Kamil Kuć i Natalia Grabowska Kamil Kuć i Natalia Grabowska

Kamil Kuć dołączył do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt, a Natalia Grabowska - do działu designu.

Kamil Kuć jako copywriter pracuje w teamie z art directorem Adrianem Zwierzyńskim. Z reklamą związany jest od 10 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach Neon Shake oraz VMLY&R Poland. W portfolio ma projekty m. in. dla Western Union, Decathlon, IKEA oraz marki Cheetos PepsiCo.

Z kolei Natalia Grabowska została junior graphic designerem. Wcześniej przez rok pracowała w studiu graficznym Bękarty.

Dział kreacji i designu 180 liczy obecnie 20 osób. Kreacją zarządza Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner, a designem Michał Murawski, digital studio director.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas