Delecta repozycjonuje markę kawy zbożowej Anatol, przeprowadzając lifting opakowań. Działania wspiera kampania informacyjna, która potrwa do końca sierpnia br.
Celem podjętych działań, zarówno zmiany opakowań, jak i kampanii, jest odmłodzenie wizerunku produktu oraz poszerzenie grupy celowej o kobiety w ciąży, młode mamy oraz osoby, które ze względów zdrowotnych powinny ograniczyć spożywanie kawy naturalnej.
Przeprowadzone zmiany Delecta wspiera PR-owo i reklamowo na łamach poradnikowej prasy kobiecej (NAJ, Przyjaciółka, Claudia, Poradnik Domowy, Samo Zdrowie), w tytułach kierowanych do rodziców - Mamo to Ja i Rodzice, a także w krzyżówkach Panoramicznych. Reklamie towarzyszą samplingi 500 tys. próbek. Kawa Anatol Delecty znajdzie się także w paczkach rozdawanych kobietom po 40 roku życia, kobietom w ciąży, młodym mamom w placówkach medycznych, szpitalach czy szkołach rodzenia, w ramach programu "Witalność po 40", "Będę Mamą" i "Skarb Malucha".
Metryczka kampanii:
Charakter kampanii: informacyjno-wizerunkowa
Czas trwania: lipiec-sierpień 2008 r.
Hasło kampanii: Anatol w zgodzie z naturą&
Media: prasa kobieca, parentingowa, wyd. krzyżówkowe
Technopol
Zakup mediów: Starcom
Kreacja reklamy prasowej: Lemon Tree
Lifting graficzny opakowań: Lemon Tree / Czteryczwarte
Za programy "Witalność po 40", "Będę Mamą", "Skarb Malucha"
odpowiada: Pelagros - agencja marketingu bezpośredniego,
Wsparcie PR: Kolterman Media Communications