Reklama2017-10-27
32

Polska zacznie rozmawiać o edukacji seksualnej dzięki kampanii #sexedpl

Po koniec października rusza sexedpl - kampania społeczna poświęcona edukacji seksualnej, której pomysłodawczynią jest modelka Anja Rubik. Za realizację akcji odpowiada agencja Warsaw Creatives.

 

Celem akcji #sexedpl jest przekazanie rzetelnej wiedzy na temat seksualnej sfery życia człowieka. W ramach działań przygotowano cykl 15 filmów na temat różnych jego aspektów - masturbacji, homoseksualizmu, antykoncepcji, czy inicjacji seksualnej. Materiały powstały we współpracy z grupą Dziewuchy Dziewuchom. Kampania rusza oficjalnie 28 października i potrwa kilka tygodni.

W klipie zapowiadającym akcję pojawia wiele znanych publicznie osób - Anja Rubik, Maffashion, Monika Brodka, Małgorzata Szumowska, Roma Gąsiorowska, Robert Biedroń, Sebastian Fabjański czy Maciej Stuhr. Każda z nich wystąpi w jednym klipie, który złoży się na cykl. Wszyscy ambasadorzy uczestniczą w kampanii pro bono.

W pierwszej odsłonie wystąpił aktor Maciej Stuhr.

 

Filmy będzie można oglądać m.in. w internecie.

Za produkcję kampanii odpowiada agencja Warsaw Creatives. Za postprodukcję filmów odpowiada Coloroffon. Agencje pracują pro bono.

Autor:jd

KOMENTARZE(32)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas