Telewizja2013-01-17
4

Kanały lifestylowe: Polsat Play na podium, TVN Style liderem

W grudniu 2012 roku najpopularniejszym kanałem lifestylowym było TVN Style, a na podium uplasował się Polsat Play. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło BBC Lifestyle, z kolei największy spadek znów dotknął kanału Fashion.

Udział TVN Style w grudniu 2012 roku wyniósł 0,57 proc. po wzroście względem grudnia 2011 roku o 61,1 proc. Tym samym kobieca stacja TVN awansowała z miejsca trzeciego na pozycję lidera - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na pozycję drugą z pierwszej spadł kanał TVN Turbo, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,1 proc. i wyniósł 0,48 proc. Na ostatnie miejsce podium - z pozycji czwartej - awansował Polsat Play. Udział tej stacji wzrósł o 67,5 proc. i wyniósł on 0,46 proc. Kanał ten zanotował lepszy wynik niż TLC (0,35 proc.), które rok wcześniej było wiceliderem zestawienia.

Największym wzrostem średniego dobowego udziału w zeszłym miesiącu pochwalić się mógł plasujący się na siódmej pozycji kanał BBC Lifestyle. Jego wynik wzrósł bowiem o 98 proc. i ostatecznie uplasował się na poziomie 0,10 proc. Stacja ta w listopadzie ub.r. powróciła do oferty Cyfrowego Polsatu (dowiedz się więcej).

Natomiast największy spadek w rankingu ponownie dotknął zajmującego bez zmian ostatnią lokatę kanału Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc.

Zobacz tabelę


Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera obroniła stacja TVN Turbo, która osiągnęła wynik na poziomie 0,73 proc. Jej udział spadł jednak o 7,9 proc. Drugie miejsce zajęło TVN Style (0,72 proc. udziału, wzrost o 49 proc.), a trzeci był Polsat Play (0,55 proc., + 62,7 proc.).

Również i w tej grupie wiekowej największym wzrostem pochwalić się mogła stacja BBC Lifestyle, której udział wzrósł tutaj aż o 118,2 proc. (do poziomu 0,14 proc.). Najwięcej stracił kanał Fashion (aż 87,5 proc.), notując mniej niż 0,01 proc. udziału.

Zobacz tabelę


Najchętniej oglądanym programem w stacjach lifestylowych w grudniu 2012 roku było reality show „Kuchenne rewolucje”, które do TVN Style przyciągnęło aż 240 tys. widzów. Do rankingu top 10. stacja ta wprowadziła aż osiem pozycji. Pozostałe dwa miejsca zajęły programy nadane przez Polsat Play.

Zobacz tabelę


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Autor:mk

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas