Telewizja2012-06-18
1

Kanały lifestylowe: TVN Style z rekordem, Domo+ o 700 proc. do góry

Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w maju br. była stacja TVN Style, która awansowała na pozycję lidera i zanotowała najlepszy wynik w historii. Największy wzrost udziału odnotowała kolejny miesiąc z rzędu stacja Domo+, a najwięcej stracił Fashion TV.

Udział TVN Style wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,63 proc. po wzroście aż o78,1 proc. Zapewniło to stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze. Jest to najlepszy średni wynik miesięczny kobiecej telewizji w historii. Kanał wiosną br. wprowadził do ramówki m.in. nowe, wysokobudżetowe produkcje „Perfekcyjna pani domu” i „Smakuj świat z Pascalem”, w ramówce umieścił też m.in. wieczorne pasmo dokumentów o zbrodniach, a zrezygnował natomiast z części pozycji studyjnych jak program „Matki i córki” Jolanty i Aleksandry Kwaśniewskich (dowiedz się więcej).

- Widzowie chcą oglądać historie, które wzruszają, zadziwiają, zaskakują, szokują, a czasem nawet przerażają i straszą. W tym sezonie postawiliśmy na jakość i emocje i tak próbujemy uwieść naszych widzów - mówi nam Małgorzata Łupina, która od połowy grudnia br. kieruje TVN Style (zastąpiła wtedy Yvette Żółtowską-Darską, więcej na ten temat).

Na pozycję drugą z pierwszej spadł kanał TVN Turbo, jednak jego udział wzrósł o 22,3 proc. i wyniósł 0,51 proc. Na ostatnim miejscu podium utrzymało się TLC. Jego udział w marcu br. to niecałe 0,51 proc., po wzroście aż o 46,8 proc

Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo+, którego udział powiększył się aż ośmiokrotnie i wyniósł 0,09 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji dziesiątej na ósmą.

Ponownie najwięcej stracił zajmujący bez zmian ostatnią lokatę Fashion, który stracił aż 62,5 proc., a jego udział nawet nie przekroczył 0,01 proc.

Zobacz tabelę


W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem w maju br. także był kanał TVN Style (0,86 proc. udziału, wzrost aż o 80 proc.), na drugim miejscu znalazł się kanał TVN Turbo (0,82 proc. udziału, wzrost o 16,2 proc.), a trzecie było TLC ( 0,69 proc., + 29,7 proc.).

Liderem wzrostu w tej grupie także był kanał Domo+, który zanotował aż jedenastokrotnie wyższy wynik, niż w maju ub.r. Liderem spadku także i tutaj był Fashion, który stracił połowę udziału.

Zobacz tabelę


Najchętniej oglądanym programem w kanałach lifestylowych w ostatnim miesiącu był  magazyn poradnikowy “Wiem, co jem”, który do TVN Style przyciągnął uwagę aż 237 tys. widzów. W top 10 znalazło się aż sześć programów tej stacji. Trzy pozycje wprowadziło TLC, a jedną - TVN Turbo.

Zobacz tabelę

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:kanały lifestylowe

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas