Telewizja2012-07-12
3

Kanały lifestylowe: TVN Style znów bije rekord, Domo+ dalej mocno rośnie

Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w czerwcu br. była stacja TVN Style, która awansowała na pozycję lidera i zanotowała najlepszy wynik w historii. Największy wzrost udziału odnotowała kolejny miesiąc z rzędu stacja Domo, a najwięcej stracił Fashion.

Udział kobiecego TVN Style wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,66 proc. po wzroście względem czerwca ub.r. o 50 proc. Zapewniło to stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze. Jest to najlepszy średni wynik miesięczny kobiecej telewizji w historii. Już w maju br. wynik TVN Style na poziomie 0,63 proc. był rekordowy (więcej na ten temat).

Na pozycję drugą z pierwszej spadł kanał TLC, jednak jego udział wzrósł o 3,8 proc. i wyniósł 0,46 proc. Na ostatnim miejscu podium utrzymał się męski kanał TVN Turbo. Jego udział w czerwcu br. to 0,45 proc. po wzroście o 5,4 proc.

Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo, którego udział powiększył się aż o 543,8 proc. i wyniósł 0,10 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji jedenastej na ósmą.

Ponownie najwięcej stracił zajmujący bez zmian ostatnią lokatę Fashion, którego wynik zmalał aż o 71,4 proc., a jego udział nawet nie przekroczył 0,01 proc.

Zobacz tabelę


W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem w czerwcu br. także był kanał TVN Style (0,89 proc. udziału, wzrost o 41,6 proc.), na drugim miejscu znalazł się kanał TVN Turbo (0,70 proc. udziału, spadek o 7,9 proc.), a trzecie było TLC (0,63 proc., + 11 proc.).

Liderem wzrostu w tej grupie także był kanał Domo, który zanotował aż siedmiokrotnie wyższy wynik niż w czerwcu ub.r. Liderem spadku był kanał Fashion, który stracił 72 proc. udziału.

Zobacz tabelę


Najchętniej oglądanym programem w kanałach lifestylowych w ostatnim miesiącu był dokumentalny serial “Śmierć na 1000 sposobów”, który do Polsatu Play przyciągnął aż 228 tys. widzów. W top 10 znalazło się aż siedem programów TVN Style. Po jednej pozycji wprowadziły wspomniany już Polsat Play, a także TLC i TVN Turbo.

Zobacz tabelę


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Autor:pp

Więcej informacji:kanały lifestylowe

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas