W październiku br. stacja TVN Turbo utrzymała pozycję lidera wśród kanałów lifestylowych, na drugie miejsce kosztem TVN Style awansował zaś kanał TLC. Największy, 680-proc. wzrost oglądalności, zanotowało Domo.tv.
Udział męskiego kanału TVN Turbo wzrósł o 16,3 proc. do 0,45 proc. Wiceliderem został adresowany do pań kanał TLC, który dzięki wzrostowi o 143,7 proc. awansował z miejsca piątego. Jego udział wyniósł 0,41 proc. Na trzecią pozycje z drugiej spadł kobiecy kanał TVN Style, którego udział spadł o 8,6 proc. do 0,33 proc.
Większą dynamiką od kanałów Grupy TVN mogą się pochwalić zajmujące kolejne dwa miejsca stacje lifestylowe Polsatu. Wynik Polsat Play poszedł do góry o 42,5 proc., co dało tej stacji 0,30 proc. udziału, a Polsat Cafe zanotował wzrost o 34,9 proc. do 0,26 proc.
Największy wzrost w październiku br. ponownie należał do zajmującej ósmą pozycję stacji Domo.tv. Poprawiła ona prawie ośmiokrotnie swój wynik i jej udział wyniósł 0,08 proc. Natomiast największy spadek, wynoszący 33,3 proc., zanotował ostatni w rankingu kanał Fashion, który miał udział na poziomie 0,01 proc.
Zobacz tabelę
W grupie 16-49, czyli najważniejszej dla reklamodawców, pierwsza trójka była identyczna - TVN Turbo (0,72 proc. udziału, wzrost o 13,2 proc.), przed TLC (0,58 proc. udziału, wzrost o 175,8 proc.) i TVN Style (0,44 proc., spadek o 15,5 proc.).
Liderem wzrostu w tym targecie również była stacja Domo.tv (+600 proc.), a liderem spadku - kanał Fashion (-31,3 proc.).
Zobacz tabelę
Połowę z dziesięciu najpopularniejszych pozycji na kanałach lifestylowych w październiku br. nadała stacja TVN Turbo. Najwięcej widzów miał serial dokumentalny “Parszywa dwudziestka”, który śledziło 183 tys. osób, co dało stacji 1,64 proc. udziału w rynku.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.