Reklama 2021-05-28
1

Kancelaria premiera szuka agencji do międzynarodowego konkursu "Mój Internet Przyszłości"

Mateusz Morawiecki, fot. Adam Guc /KPRM Mateusz Morawiecki, fot. Adam Guc /KPRM

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na organizację i przeprowadzenie międzynarodowego konkursu pod hasłem "Mój Internet Przyszłości" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Konkurs związany jest z organizowanym przez Polskę Szczytem Cyfrowym pn. Forum Zarządzania Internetem, który odbędzie się w dniach 6-10 grudnia 2021 w Katowicach.

KPRM chce, aby tegoroczna edycja Szczytu Cyfrowego była wydarzeniem angażującym w szczególności ludzi młodych, gdyż to oni tworzą globalne środowisko internetowe i to oni są przyszłymi liderami globalnej dyskusji o przyszłości przestrzeni cyfrowej. Stąd też celem przetargu jest umożliwienie ludziom młodym pokazania ich wizji przyszłości i rozwoju Internetu poprzez zgłoszone prace konkursowe, a także zaaktywizowanie społeczności międzynarodowej do udziału w Szczycie Cyfrowym.

Konkurs ma za zadanie umożliwić ludziom młodym pokazanie ich wizji przyszłości i  rozwoju internetu poprzez zgłoszone prace konkursowe. W związku z faktem, iż Szczyt Cyfrowy jest międzynarodową inicjatywą utworzoną przez Sekretarza Generalnego Organizacji Narodów Zjednoczonych w 2006 r., która od tego czasu odbywa się corocznie w różnych krajach na całym świecie pod egidą ONZ - wszelkie działania realizowane w ramach zamówienia powinny być skoncentrowane na krajach zrzeszonych w tejże Organizacji.

Składanie prac w zaplanowanym konkursie odbędzie się w okresie od 1 września do 8 października br.,wyniki zostaną ogłoszone 27 października br.

Pula nagród pieniężnych w konkursie wynosi łącznie do 78 tys. zł.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się stworzeniem na potrzeby przeprowadzenia konkursu, dedykowanej strony w domenie „.gov.pl”,  administrowaniem nią. Opracuje też wiodący motyw graficzny konkursu, opracuje jego regulamin, zajmie się jego promocją, przeprowadzeniem. Zajmie się też opracowaniem kompleksowej koncepcji kreatywno-komunikacyjnej działań, przygotowaniem kreacji graficznych i przeprowadzeniem działań informacyjno-promocyjnych,  stworzeniem dedykowanego wydarzenia na Facebooku, do którego będą linkowane działania promocyjne, działaniami na Facebooku i Instagramie itp.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 11 czerwca br.

Autor: bg

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas