Reklama2022-03-04
0

Kancelaria premiera wybiera dostawcę nośników outdoorowych za 3,3 mln zł

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na powierzchni reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej na potrzeby realizowanych przez nią kampanii społecznych i informacyjnych. Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta do połowy grudnia br., a budżet na ten cel wynosi 3,3 mln zł netto.

Przetarg dotyczy zakupu przestrzeni reklamowej w sferze outdoor na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.

Każda kampania będzie obejmować zakup powierzchni reklamowych na nośniku typu bilboard na okres 1 miesiąca lub dwóch tygodni. Chodzi o zakup reklam OOH na terenie całej Polski, ma uwzględniać dobową widownię nośników.

Wybrana w nim firmie będzie współpracować z Kancelarią premiera do połowy grudnia br. Budżet wynosi dokładnie 3 252 032, 52 zł (bez VAT).

Głównym kryterium wyboru będzie cena. Przetarg potrwa do 1 kwietnia br.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Do końca 2021 roku zakupem nośników reklamy zewnętrznej do kampanii Kancelarii Premiera zajmowała się Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU) wybrana w przetargu jesienią ub.r. Kontrakt wyceniono wówczas na 2 mln zł.

Równolegle KPRM prowadzi przetarg na obsługę jej kampanii w internecie.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas