Reklama2022-03-18
3

Kancelaria premiera szuka agencji do obsługi kampanii w prasie

Mateusz Morawiecki, fot. Adam Guc /KPRMMateusz Morawiecki, fot. Adam Guc /KPRM

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ruszyła z przetargiem na zakup powierzchni reklamowych w prasie do jej kampanii społecznych i informacyjnych. Budżet wynosi 4 mln zł.

Przedmiotem przetargu jest zakup przestrzeni reklamowej w prasie drukowanej na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię premiera.

Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta do połowy grudnia br., albo do wyczerpania łącznego "maksymalnego wynagrodzenia", wynikającego z realizacji umowy. Budżet podstawowy wynosi 2 mln zł brutto (z VAT).

Jednak KPRM przewiduje możliwość skorzystania z tzw. Prawa opcji, w postaci zwiększenia kwoty na wynagrodzenie o dodatkowe 2 mln zł, czyli do maksymalnie 4 mln zł. Taka sytuacja może zaistnieć gdy kwota podstawowa przeznaczona na realizację zamówienia zostanie wyczerpana przed 15 grudnia, a KPRM uzna, że konieczne jest przeprowadzanie dodatkowych kampanii informacyjnych dotyczących programów rządowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Głównym i jedynym kryterium wyboru zwycięskiej agencji jest cena. Przetarg trwa do 11 kwietnia.

KPRM równolegle prowadzi przetargi na dostawcę nośników outdoorowych oraz do obsługi kampanii w internecie.

Autor:bg

Więcej informacji:KPRM, Kancelaria Premiera, przetarg, prasa

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas