Reklama2021-09-01
3

Kancelaria Premiera szuka dostawcy nośników outdoorowych, budżet to 2 mln zł

Mateusz Morawiecki, fot. Adam Guc /KPRMMateusz Morawiecki, fot. Adam Guc /KPRM

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na usługę zakupu powierzchni reklamowych na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych przez nią realizowanych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet wynosi 2 mln zł.

Przetarg, który trwa do 27 września br. dotyczy usługi zakupu powierzchni reklamowych na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.

Każda kampania będzie mogła obejmować zakup powierzchni reklamowych na takich nośnikach jak: billboardy, citylighty, murale, siatki wielkoformatowe i digital outdoor.

Wybrana firma będzie pracować dla Kancelarii Premiera do końca br. Budżet wynosi 2 mln zł.

Firmy zainteresowane udziałem w tym postępowaniu muszą zapłacić 20 tys. zł wadium.

KPRM prowadzi równolegle przetarg na wybór agencji, która zajmie się kampanią promującą Polski Ład.

 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas