Reklama2023-05-22
2

Kancelaria premiera wybiera dostawcę nośników reklamy zewnętrznej

Mateusz MorawieckiMateusz Morawiecki

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ruszyła z przetargiem na dostawcę nośników reklamy zewnętrznej na potrzeby działań informacyjnych dotyczących programów rządowych przez nią realizowanych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Przetarg KPRM dotyczy zakupu przestrzeni w sferze outdoor na potrzeby działań informacyjnych dot. programów rządowych realizowanych przez kancelarię premiera.

Wybrana w nim firma będzie pracować dla KPRM do konca br., a budżet zlecenia wynosi 800 tys. zł netto (bez VAT).

O wyborze zwycięzcy w tym postępowaniu zdecydują: aspekt środowiskowy (waga: 5 proc.) i cena (waga: 95 proc.).

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 12 czerwca br.

Teraz nośniki dostarcza Cityboard Media

KPRM prowadziła podobny przetarg na początku roku. Wówczas wybrała do współpracy firmę Cityboard Media, z która umowa obowiązuje do połowy grudnia br. Budżet w tym postępowaniu wynosił podobnie jak teraz - 800 tys. zł netto.
 
Cityboard Media zajmuje się dla KPRM zakupem powierzchni reklamowej na nośnikach, wydrukiem materiałów, wyklejeniem reklam, konserwacją oraz demontażem i utylizacją. W kampaniach kancelarii premiera wykorzystywane są obecnie billboardy od 2,5 do 5,5 m kw., billboardy o powierzchni 18, 36 i 48 m kw . Nośniki muszą być oświetlone - 75 proc. z nich ma korzystać z lamp typu LED, by zminimalizować zużycie energii elektrycznej. Mogą to być reklamy zarówno wolnostojące, jak i umieszczone na budynkach.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas