Reklama2014-07-02
4

„Karnawał wygrywania” - Moreno, Hołowczyc i Kaczmarski reklamują Loteriadę (wideo)

Ruszyła tegoroczna edycja promocji Loteriada obejmującej gry losowe Totalizatora Sportowego. Wspiera ją kampania reklamowa, w której wspólnie z Conrado Moreno występują kierowcy rajdowi Krzysztof Hołowczyc i Martin Kaczmarski.

W Loteriadzie może wziąć udział każdy, kto zagra w dowolne gry losowe Totalizatora Sportowego, jednorazowo wydając na to minimum 5 zł. W takiej sytuacji otrzyma kupon, z którego kod może zarejestrować SMS-owo lub na stronie loteriada.pl.

W akcji wylosowanych zostanie tysiąc tabletów Asus i 13 samochodów Mini One. Promocja potrwa do 31 sierpnia, a jej obsługą zajmuje się agencja Unique One, która odpowiada za stronę organizacyjną oraz przygotowała stronę loteriada.pl (także w wersji mobilnej).

Loteriadę wspiera kampania reklamowa, której twarzą jest Conrado Moreno, gospodarz studio Lotto promujący tę akcję od kilku lat. Wspólnie z nim w reklamach występują kierowcy rajdowi Krzysztof Hołowczyc i Martin Kaczmarski z zespołu Lotos Team sponsorowanego także przez Totalizator Sportowy.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowe spoty m.in. w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie), internet, outdoor (citylighty w 8 miastach) oraz punkty sprzedaży (plakaty, wobblery, naklejki i ulotki).

Kreacją kampanii zajęła się agencja FCB Warsaw, która w marcu br. wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową Totalizatora Sportowego. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas