Reklama2017-09-05
1

Karolina Pietz-Drapińska dyrektorem marketingu firmy Komputronik

Komputronik reorganizuje struktury organizacyjne firmy. Stanowisko dyrektor marketingu objęła Karolina Pietz-Drapińska, Sławomir Komiński został dyrektorem sprzedaży omnichannel, a działem e-commerce pokieruje Karol Tokarski.

Koordynacją działań marketingowych - jako dyrektor działu - zajmie się Karolina Pietz-Drapińska. Poprzednio była dyrektor zarządzającą agencji reklamowej V&P. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako prezes zarządu Nekk, agencji marketingowej w ramach grupy Neuca.

Sławomir Komiński, dotychczasowy dyrektor e-commerce, objął w firmie nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży omnichannel. Z branżą interaktywną i nowymi technologiami Komiński związany jest od ponad 15 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. w spółce One-2-One, gdzie przeszedł ścieżkę od business development managera aż do wiceprezesa zarządu.

Działem e-commerce pokieruje Karol Tokarski, który do tej pory pracował w Komputronik jako online marketing manager. W ramach nowej struktury Tokarski zadba o rozwój sprzedaży internetowej. Z branżą e-commerce związany jest od ponad 12 lat.

Jak podano w komunikacie "zmiany w strukturze organizacji Komputronika podyktowane są uruchomieniem nowych kanałów sprzedaży oraz rozszerzeniem oferty produktowej".

W ostatnich miesiącach Komputronik oprócz sprzętu IT wprowadza do oferty asortyment z kategorii Home, gdzie znajdują się m.in. akcesoria i zabawki dla dzieci, sprzęt ogrodowy, elementy dekoracyjne czy też kosmetyki.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas