Reklama2019-05-15
7

Łowicz reklamuje Kaszotto i Risotto (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa dań gotowych Kaszotto i Risotto marki Łowicz (Maspex). Akcję przygotowały Brasil, Trzask i Starcom.

Kaszotto i Risotto to nowości w portfolio marki Łowicz. Dania są gotowe do spożycia w kilka minut po podgrzaniu w kuchence mikrofalowej. Obecnie dostępne są cztery różne dania do wyboru: Kaszotto z  kaszą bulgur, papryką i czerwoną fasolą, Kaszotto z kaszą pęczak, kukurydzą, fasolką szparagową, Kaszotto z kaszą gryczaną, cebulą i suszonymi podgrzybkami, Risotto z ryżem, jarmużem i suszonymi pomidorami.

Spot reklamowy podkreśla szybki czas przygotowania posiłku (2 minuty) oraz jego walory smakowe.

Obok reklamy telewizyjnej promocja oparta jest na szerokich działaniach BTL oraz digitalowych. Komunikacja pojawiła się w przestrzeniach sklepowych, na kanałach VOD, w social mediach oraz w postaci banerowej. W największych miastach w Polsce widnieją bilbordy. Komunikację uzupełnają działania PR.

Spot przygotowała agencja Barsil, za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Działania digitalowe przygotowała agencja Trzask.

Autor:jd

Więcej informacji:Kaszotto, Risotto, Łowicz

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas