Reklama2023-01-05
0

Szefowa marketingu LV Bet przeszła do konkurencyjnego Supebet

Katarzyna CegiełkaKatarzyna Cegiełka

Katarzyna Cegiełka po pół roku na stanowisku szefowej marketingu LV Bet przeszła do konkurencyjnego bukmachera Supebet. W nowej firmie objęła stanowisko head of marketing - media & events.

Cegiełka w Superbet odpowiada za całościową koordynację działań marketingowych firmy.

W LV Bet pracowała jako szefowa marketingu od lipca 2022 roku. W tym czasie odpowiadała za działania marketingowe dla marek LV Bet oraz NobleBet, m.in. za strategię marketingową, komunikację, ecommerce, e-sport, social media, sponsoring, wideo, rozwój produktu na rynku bukmacherskim. Zarządzała 13-osobowym działem marketingu. Koordynowała też współpracę z klubami i organizacjami sportowymi, ambasadorami oraz wydawcami i grupami mediowymi.

Do branży bukmacherskiej trafiła z mediów - do marca ubr.r pracowała w Grupie ZPR Media na stanowisku szefowej pionu produkcji komercyjnej. Wcześniej kilka lat związana z biurem reklamy Polsatu.

Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego.

Autor:jd

Więcej informacji:Katarzyna Cegiełka, LV Bet, Superbet

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas