Reklama 2023-09-04
15

Mateusz Borek ambasadorem bukmachera Superbet

Dziennikarz i komentator sportowy Mateusz Borek został jednym z ambasadorów bukmachera Superbet oraz twarzą firmy w nadchodzących działaniach promocyjnych i kampaniach. 

Mateusz Borek jako komentator piłkarski od 2020 roku współpracuje z Telewizją Polską, a od 2021 roku z platformą Viaplay, od lat jest też związany z federacją KSW. Jest także jednym z założycieli Kanału Sportowego.

- Zamykamy okienko transferowe z przytupem. Bardzo cieszymy się, że udało nam się dopiąć hitowy transfer jednej z największych gwiazd polskiego rynku medialnego. Mateusz będzie wspierał Superbet w działaniach promocyjnych oraz wspólnie z naszymi dotychczasowymi ambasadorami tworzył nowe standardy sponsoringu sportowego i promocji polskiego sportu mówi Łukasz Seweryniak, prezes Superbet.

Borek dołącza do Dudka, Peszki i Smokowskiego

Mateusz Borek od września 2023 roku dołączył do wcześniejszych ambasadorów Superbet, czyli Jerzego Dudka, Sławomira Peszki i Tomasza Smokowskiego (ten ostatni, podobnie jak Borek, współtworzy Kanał Sportowy). 

- Od dłuższego czasu obserwuję działania Superbet i to jak dynamicznie się rozwija na polskim rynku. Podoba mi się nieszablonowe i ciekawe podejście do promocji wydarzeń sportowych, czy zaangażowanie w może jeszcze nie tak masowe, ale rozwijające się dyscypliny. Wydaje mi się, że podobnie myślimy i mamy takie same ambicje, żeby ciągle być najlepszym, wychodzić poza szablon i robić to z klasą. Dlatego zdecydowałem się na dołączenie do grona ambasadorów Superbet - dodaje Borek.

Od bieżącego sezonu Ekstraklasy Superbet podpisał strategiczny kontrakt sponsorski z Lechem Poznań. Na podstawie umowy oprócz standardowego sponsoringu, wprowadzony został mechanizm dodatkowego wsparcia Akademii Lecha. W Ekstraklasie Superbet sponsoruje też Górnika Zabrze, a w niższych ligach także GKS Tychy i Stomil Olsztyn.

W sierpniu Mateusz Borek po 6 latach zakończył współpracę reklamową z firmą bukmacherską eToto. Był jednym z jej kilku ambasadorów marketingowych ze świata piłkarskiego. Występuje także w reklamach piwa Tyskie.

Autor: jd

Więcej informacji: Mateusz Borek, bukmacher, Superbet

KOMENTARZE (15) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas