Reklama2023-09-04
5

Katarzyna Kwiatkowska "boginią internetu" w nowych reklamach Netii

Ruszyła kampania reklamowa pakietów światłowodowego dostępu do internetu z telewizją i dostępem do Disney+, w której debiutuje zupełnie nowa platforma komunikacyjna marki Netia. Nową bohaterką marki jest postać bogini internetu, telewizji 4K i rozrywki, w którą wciela się satyryczka i aktorka Katarzyna Kwiatkowska.

Reklamy z udziałem Katarzyny Kwiatkowskiej inaugurują platformę komunikacyjną "Nieziemska rozrywka" Netii. Katarzyna Kwiatkowska wciela się w postać bogini internetu, telewizji 4K i niezawodnej rozrywki - Jedenastej Muzy

- Zależało nam, aby twarzą Netii była osoba nie tylko znana, ale też inteligentna, z dystansem i z poczuciem humoru. Dlatego zaprosiliśmy do współpracy Katarzynę Kwiatkowską, aktorkę teatralną i filmową, znaną też ze “Szkła Kontaktowego”, czy programu “Szymon Majewski Show” - powiedziała Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej obszaru B2C w Netii.

“Jedenasta Muza” Katarzyna Kwiatkowska w reklamach Netii 

Koncept kreatywny przygotowany przez agencję kreatywną Red8 zdecydowanie wygrał z innymi propozycjami w szeroko zakrojonych badaniach konsumenckich - informuje operator.

- Będzie trochę mitologii i boskości, bo te tematy są zawsze na czasie. Ale przede wszystkim będzie dużo nowoczesności, niezawodności i dobrej zabawy. Bogini Netia będzie z nami w najbliższych kampaniach reklamowych. Nie tylko w telewizji, na billboardach, ale też w internecie i punktach sprzedaży - zapowiada Joanna Pędzińska.

Pierwsza telewizyjna kampania reklamowa z udziałem Katarzyny Kwiatkowskiej wystartuje 2 września i potrwa do 8 października br. W kampanii telewizyjnej (na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupa Discovery) emitowane 30 i 15-sekundowe spoty reklamowe.

Kampania reklamowa będzie m.in. wspierać sprzedaż flagowego pakietu z aktualnej oferty promocyjnej - dostęp do Internetu w technologiach światłowodowych w opcji do 300 Mb/s wraz z usługą TV 4K (pakiet S z 81 kanałami) i dostępem do serwisu Disney+ w cenie 70 zł miesięcznie (cena z rabatami za zgody marketingowe i e-fakturę).

Reklamy Netii, nawiązujące do kampanii telewizyjnej pojawią się również w Internecie, a także na tyłach autobusów w Gdańsku, Gdyni, Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi, Krakowie, Sosnowcu, Katowicach i Gliwicach.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8 z Grupy Dentsu, a za zakup mediów Iprospect (Grupa Dentsu). Spoty wyprodukowała firma TFP.

Autor:jd

Więcej informacji:Netia, Katarzyna Kwiatkowska

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas